توری نوار نقاله

تولید توری نوار نقاله با طرح و مدل های مختلف از نوع استیل - گالوانیزه - آهن - آلیاژهای مختلف

تولید توری نوار نقاله با طرح و مدل های مختلف از نوع استیل – گالوانیزه – آهن – آلیاژهای مختلف در صنایع فلزی قائم با کیفیت بالا صورت می پذیرد

توری نوار نقاله برای انتقال و ذخیره سازی مواد در صنعت استفاده می گردد. تکنیک و دانش نوین در مهندسی کنترل باعث شده تا نقاله‌ها به همراه دیگر سیستم‌های انتقال مواد، در زمره فناوریهای مدرن قرار گیرند و دامنه کاربرد آنها از صنایع متوسط همچون خطوط تولید و مونتاژ کوچک گرفته تا صنایع بزرگی همچون پتروشیمی، فولاد، خودرو سازی و صنایع دارویی و غذایی گسترده شود .

این محل بستن کمربند نوآورانه طول می کشد تا ده برابر بیش از دیگر نوار نقاله ها. ما تولید کننده پیشرو تسمه نقاله فلزی برای بیش از یک قرن است. ما سیم مش تسمه نقاله و نوار نقاله های زنجیره ای رانده کمربند در صنایعی مانند عملیات حرارتی، جعل، ریخته گری، پردازش مواد غذایی، مواد غذایی میان وعده، پخت، سرامیک، شیشه، خودرو و بیشتر استفاده می شود.

تولید توری نوار نقاله با طرح و مدل های مختلف از نوع استیل - گالوانیزه - آهن - آلیاژهای مختلف

خط تولید ما شامل تسمه نقاله که تقریبا هر برنامه مناسب خواهد شد. از جمله مش سیم تنگ برای انعطاف پذیری و انتقال قطعات کوچک، ویژه کمربند سطح صاف برای انتقال دقیق آسان، کمربند سیم با دهانه های بزرگ برای جریان آسان از هوا یا آب و برای تمیز کردن ساده شده محصول خود از تسمه نقاله ما استفاده می شود .

برای انتقال قطعات فلزی از طریق مس و لحیم کاری آلومینیوم کوره، برنز و قطعات آهن از طریق پخت کوره، منسوجات و مواد شیمیایی از طریق خشک کن فر و همچنین برنامه های کاربردی که شامل شستشو، آنیل، رفع و پرداخت در صنعت فرآوری مواد غذایی تسمه ما استفاده  می شود برای تمیز کردن خشک، پخت، آشپزی، یخ و نمک .

 

توری نوار نقاله دارای انعطاف زنجیره ای بوده و به صورت مستقیم قابل گردش میباشد . این توری های استیل در دمای بالا و فشار زیاد از مقاومت بالایی برخوردار میباشد. توری نقاله به صورت سفارشی تولید میگردد که در صنایع مواد غذایی از جمله : صنایع بیسکویت ، نان ، خشک کن ، کارخانجات مواد غذایی و … به کار گرفته میشود. توری نقاله در اشکال لوزی ، کبریتی و یا هفت و هشتی از جنس توری گالوانیزه ، توری استیل بیشتر استفاده میگردد . توری کبریتی همانگونه که در عکس زیر پیداست در ماشین های پخت نان یا جهت حمل خمیر نان مورد بهره برداری قرار میگیرد . توری نقاله استیل در صنایع مواد غذایی بخصوص صنایع شکلات سازی ، کیک و کلوچه ، شیرینی پزی و چیپس و پفک استفاده می شود .

تولید توری نوار نقاله با طرح و مدل های مختلف از نوع استیل - گالوانیزه - آهن - آلیاژهای مختلف